Una egiptóloga remontando el Nilo por Egipto y Sudán

Irene Cordón i Solà-Sagalés: una egiptóloga remontando el río Nilo por Egipto y Sudán.

El blog de Roge Blasco (periodista y director del programa “Levando Anclas” de Ràdio Euskadi) m’ha dedicat una entrada al seu blog (Blog de Roge). Un dia vam estar parlant per telèfon i fruit d’aquesta conversa van sortir dues entrevistes per ràdio al seu programa. Ens va posar en contacte el meu estimat i bon amic Francesc Bailón que ja fa una bona pila d’anys que surt al programa de Roge i que li va parlar de mi. Així que, des d’aquí, moltes gràcies Francesc!!

I el blog de Roge Blasco comença així:

A Irene Cordón le gusta seguir el cauce del río Nilo por carretera, en donde se siente más libre. Cuando llega a Sudán Norte se encuentra como una exploradora. En este país hay unas 120 pirámides, los templos están en el desierto y apenas hay hoteles por lo que se hospeda en casas de locales o, a veces, planta la tienda de campaña en la arena para dormir bajo las estrellas.

Fe d’errates: I, tot i que m’encanta el que diu, us he de dir que ha comès un error ja que va entendre malament (o potser vaig ser jo la que no es va expressar bé) el tema de les piràmides: Sudan no té unes 120 piràmides; Sudan té unes 280 piràmides!! És Egipte el país que té unes 120. Hi ha un error de 160 piràmides 🙂

Puedes escuchar el audio del programa, clicando aquí.

Piràmide Sudan

4 respuesta a “Una egiptóloga remontando el Nilo por Egipto y Sudán”

  1. Donas molta enveja !! Q vagi total molt be !
    Et vaig coneixa en el taller de Casa Elizalde ……ja veig q ets una viatgera important !!

  2. Irene fantàstica entrevista! Com sempre engrescadora i emocionant! Trasllades la meva imaginació a les terres del Nil. Felicitats!

  3. Gran entrevista ! Como siempre transmitiendo tu pasión ?..Sudán otro país al que ir .. cuando podamos .. dentro de unos añitos tenemos ya muchos pendientes

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *